@hkellecioglu @gamsizm @leventp Öne çıkanlar kolonu çok sinir bozucu olmaya başladı. Gereksiz büyük ve içeriği de pek verimli değil. Son videolarla yer değiştirilemez mi? Belki biraz da küçülür.

Bir de profil sayfasına gitmek için 2 tık gerekiyor. Bunun yerine direk resme tıkladığımda profilime gidebilsem?

Belki üye girişi yaptıktan sonra sosyal kolonu biraz daha büyüyebilir? Yorumlar da gelince çok aşağı doğru gidiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap