Midi boy kitaplar nasıldır?
Bir süredir ilgimi çekiyor. En başta fiyat olarak güzel. Fakat okuma rahatlığı, göz konforu vs. durumlar nasıldır adaba? Biliyorum çok kişisel bir durum fakat deneyimlemis arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap