#müzik #BirazMüzik -_-
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 136 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hepsi güzeldir elbet, hepsini seven vardır ama ben tiksiniyorum bu tarz müziklerden ya 😀 Metalci olmanın getirdiği nefretten midir bilinmez 😀 Tabi Skrillex reise lafım yok 😀 O resmen a.(adını) koyuyo olayın 😀
Ben Rock dinlerim diğer farklı tür müzikleride dinlerim Electronic müziğin diğer türlerinide dinlerim yeter ki kulağa hoş gelsin. Bizim Trance müzik sevdası başkadır. Dubstep tarzından iyi olduğuna emin olabilirsin. 😉