Bende ürün yaklaşık 4 aydır falan kullanıyorum bi forumda öneriler üzerine almıştım. O zaman 30TL civarına almıştım. Ve çok net söylemeliyimki burdan bir kulaklık alsam 30TL'ye bu kulaklığın 1/10 performansını vermezdi ki daha önce modeli tam aklımda deil 60TL'lik bir kulaklık kullanıyordum. Gerçekten benim için büyük bir değişim oldu ve gayet de tüm sesler yerinde. Basslar tizler midler hepsi yerli yerinde incelemde de bahsedildiği gibi sesde ne bir boğulma ne de ses yükseltince cızırtılanma veya sesin kalitesinde bozulma var. Kısaca 30-40TL arasında satılan bu kulaklık bu perfrormans için bedeva arkadaşlar. Tedirgin olan varsa hiç durmasınlar...
Bende ürün yaklaşık 4 aydır falan kullanıyorum bi forumda öneriler üzerine almıştım. O zaman 30TL civarına almıştım. Ve çok net söylemeliyimki burdan bir kulaklık alsam 30TL'ye bu kulaklığın 1/10 performansını vermezdi ki daha önce modeli tam aklımda deil 60TL'lik bir kulaklık kullanıyordum. Gerçekten benim için büyük bir değişim oldu ve gayet de tüm sesler yerinde. Basslar tizler midler hepsi yerli yerinde incelemde de bahsedildiği gibi sesde ne bir boğulma ne de ses yükseltince cızırtılanma veya sesin kalitesinde bozulma var. Kısaca 30-40TL arasında satılan bu kulaklık bu perfrormans için bedeva arkadaşlar. Tedirgin olan varsa hiç durmasınlar...