Mount&Blade II: Bannerlord'a generalmobile sponsor felan mı oldu, adamlar bir türlü çıkartamadı oyunu.
Mount&Blade II: Bannerlord'a generalmobile sponsor felan mı oldu, adamlar bir türlü çıkartamadı oyunu.
Ben yatıyoooore gelmiyorsa incelemooone.
oha lan:D #zenfone
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.