Elektrikler kesilip yeniden geldiği zaman kendi açılma ya da Uzaktan açabilme (WOL) olanağı var mı acaba?
100Mbps ethernet olmamış!
Terlikle PC toplama. Yapabiliyo mu teknoseyir, yok. Olay bitmiştir lol
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Elektrikler kesilip yeniden geldiği zaman kendi açılma ya da Uzaktan açabilme (WOL) olanağı var mı acaba?