Merhaba üzerinden 2 yıl geçmiş ancak sorum olacak Yasin bey, fatshark almayı düşünüyorum şuan iş yapar mı acaba ve kamerası aşşağı yukarı gözlük sensörü ile hareket ediyor mu ?
Merhaba üzerinden 2 yıl geçmiş ancak sorum olacak Yasin bey, fatshark almayı düşünüyorum şuan iş yapar mı acaba ve kamerası aşşağı yukarı gözlük sensörü ile hareket ediyor mu ?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 115 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@yasinc yanlış anlamayın Yasin bey teyit için tekrar yazıyorum ne zaman müsait olursanız yanlış numara yazmadığımdan emin olmaz için 05382521312