https://www.webtekno.com/teslim-edilmeyen-amazon-paketi-dolandiriciligi-h135676.html
Bence bir an önce muayeneyi yaptırın.
Önceden korsan kullanmıyordum zaten. Yani sıkıntı yok.
Allah senden razı olsun. Ne zamandır arıyordum.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.webtekno.com/teslim-edilmeyen-amazon-paketi-dolandiriciligi-h135676.html