Hocalar bu oyundaki v-sync sorununu kimse gormuyormu gtx1080 ile v-sync on 'da kasıyor kapatınca da thearing oluyor 🙁
Hocalar bu oyundaki v-sync sorununu kimse gormuyormu gtx1080 ile v-sync on 'da kasıyor kapatınca da thearing oluyor 🙁
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
eyw deneyecegim.