• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

WrathBringer
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • WrathBringer @wrathbringer

    Bunun Manuel vites olanını alacaksın ama 🙂

    08 Temmuz 2014 - 07:25 Beğen
  • WrathBringer @wrathbringer

    HTC One S kullanıcı olarak almanı tavsiye etmem. Başlıca problemleri olarak:
    1.Oyun oynadığıgın veya telefonu kasacak bir uygulama kullandıgında ısınıyor, hemde rahatsız edecek kadar!
    2.Anten konusunda bazı sıkıntıları var, ben bir yazıda okumuştum problemli oldugunu ama kendimde aynı problemi yaşadım.
    3. Ses konusunda çok zayıf gerek müzik dinleme v.s gerek konuşma tarafında Samsung'un 3. ve 4. seviye telefonları 5 e katlar var sen hesapla.

    Ayrıca soyulmalar sadece siyah renkli versiyonunda geçerli.
    Son güncelleme 4.1.1 ve Sense 4+ kaynaklar S3 işlemcisine Qualcomm desteği kestiğinden dolayı başka güncellemenin olmayacağını söylüyorlar. Gelen sızıntılarda da HTC nin hiç bir planmasında güncelleme listelerinde bile adı yok.

    Tek iyi tarafı: Kamerası bana göre başka hiçbir artısı yok.
    Ben Yandım sen yanma buna vereceğin paraya biraz daha bekleyip 2.el GM D2 alsan daha iyi en azından Android 4.4 güncellemesi sözü verildi ona.

    Not: Telefondaki bu eksiklikleri aldıktan sonra öğrendim. Kendileri ilk akıllı telefonum olur. 🙁

    06 Temmuz 2014 - 08:20 Beğen
  • WrathBringer @wrathbringer

    Teşekkürler.

    23 Mayıs 2014 - 01:02 Beğen 1
  • WrathBringer @wrathbringer

    Sizin sitenizdeki paylaşımlar gibi paylaşım yapan bir site yok. Öncelikle tamamen saf ve en dogru şekilde incelemelerinizi yapıyorsunuz ve de o kadar açıklayıcı ve bir anlatımınız varki bu benim gibi teknoloji ile ilgili ama yinede bir yerde eksik kalan insanlar için gerçekten çok yardımcı oluyorsunuz. Anket sonuçlarına gelince, herkesin kendi tercihi vardır ama tekrar söylüyorum buradaki gibi tamamen saf, doğru ve de herkesin anlayabileceği şekilde paylaşımlar yapan site yok en azından Türkiye'de yok. "Hayır buradaki bilgileri başka yerlerden ücretsiz edinebilirim" tecihini yapan arkadaşlarımın tekrardan düşünmeleri yerinde olur. Elimden geldiği kadarıyla gerek maddi gerek manevi TeknoSeyir Topluluğuna yardımcı olmaya çalışacağım. Paylaşımlarınız için teşekkürler.

    05 Mayıs 2014 - 01:16 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (4)
  • Takipçi (8)
  • Takip edilen (9)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum