• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

William Blazco
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 26.09.2018
  • William Blazco @william-blazco

    Oyun oynamak maksadı ile satın aldığım 4K bir monitöre sahibim. İstisnai olarak PC'yi Full HD monitörde kullanıyor olsamda, Ps4 Pro'yu 4K monitör ile kullanıyorum. Tabi yeni nesil konsolların geliyor oluşu da 4K monitör almamda bir etken.

    Full HD çözünürlüklü TV/monitörler son demlerini yaşıyor(her ne kadar ülkemizde Full HD monitörler standartlaşmış olmasa da) özellikle yeni nesil konsolların gelişi ile birlikte 4K devrinin tam anlamı ile başlayacağını ve kısa zaman içerisinde standartlaşacağını düşünüyorum.

    23 Nisan 2019 - 20:54 Beğen
  • William Blazco @william-blazco

    @nuguryurtsever Bu konuda @Panthera Leo'nun söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Haklı konumda bulunan oyunculara karşı üstü örtülü bir biçimde gücendirici açıklamalarınız yerine daha ılımlı açıklamalarda bulunmuş olsaydınız bu kadar eleştiri oklarının hedefi olmazdınız.

    Şurada sizleri izleyen, destek veren küçük bir topluluk var. Bu tutumunuzla onların da gözünden düşmüş oldunuz yazık ettiniz.

    22 Kasım 2018 - 15:15 Beğen 2
  • William Blazco @william-blazco

    @nuguryurtsever Gündemi izledim. Uğur Bey bu konuyu bir çok yönü ile ele alıp doğru yargılama yetisi ile sağduyulu bir şekilde fikrini paylaştığını düşünüyorum lakin aynı şeyi Tansel Bey için söylemek mümkün değil görüyorum ki Tansel arkadaş konuya pek hakim değil, son dönemlerde mal ve hizmet alım gücümüz düştü herkes etkileniyor bu durumdan ama çıkıpta bu nedenle yüksek oyun fiyatları ile ilgili yakınmalarınız,şikayetleriniz tamamen yersiz,anlamsız bir şey elde edemezsiniz der gibi oyunculara yönelik haksız bir tutum sergilerseniz, hele ki herkesi aynı kefeye koyarak ''hayatın içinde değiller" gibi bir söylemde bulunup hadsizlik ederseniz elbette eleştiri oklarının hedefi olursun.Avrupa'da 60 Euro olan oyun fiyatları Türkiye'de de 60 lira veya 100 lira olsun gibi bir beklenti de de değil kimse.Genel olarak oyuncuların arzusu fiyatlardaki dengesizliklerin ortadan kalkması siz de farkındasınız oyun fiyatlarının güncel döviz kuruna kıyasla fazla artmış olduğunu ayrıca kimi triple-a oyunlar 269 lira iken kimi oyunlar ise 469 lira. Halbuki Amerika ve Avrupa'da dijital sürüm oyun fiyatları sabit 60 $/€ bu durumda elbette oyuncular öncelikle firmalara tepki gösterecek devlete değil.

    Sizlerde oyuncusunuz bu konuda birlik olup,tepkimizi ortaya koyalım bu soruşturma olumlu da olumsuz da sonuçlanacak olsa.

    22 Kasım 2018 - 13:12 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (3)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Game Garaj Slayer X7T XL-5070: Slayer geri döndü!

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

18

Şekilli MSN Nickleri

18

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 243 ziyaretçi, 116 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum