03,10,2014 tarihinde Bimeks'ten almış olduğum laptop bozuk olduğundan değişimi yapılmadı. Bende Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum ve karar lehime çıktı. Bimeks 15 gün önce beni aradı ve Tüketici Hakem Heyeti'nin kararının ellerine ulaştığını yeni bir laptop ile değişiminin yapılacağını söyledi bende kabul ettim. Bugün (09,07,2015) tarihinde aradığım ve laptopun nerde kaldığını sorduğumda stokta ürünün olmadığını sonra dönüş yapacağını söyledi. Evet tam 9 aydır paramı işletiyorlar ve hep müşteriyi başından salıveriyorlar. Sizde mahkemelerle uğraşmak istemiyorsanız, paranızın faiziyle 9 ay işletilmesini istemiyorsanız, mağdur olmak istemiyorsanız Bimeks'ten uzak durun. https://www.sikayetvar.com/images/sikayet_foto/3366/3366561/1436435095_cdd_big.jpg
03,10,2014 tarihinde Bimeks'ten almış olduğum laptop bozuk olduğundan değişimi yapılmadı. Bende Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum ve karar lehime çıktı. Bimeks 15 gün önce beni aradı ve Tüketici Hakem Heyeti'nin kararının ellerine ulaştığını yeni bir laptop ile değişiminin yapılacağını söyledi bende kabul ettim. Bugün (09,07,2015) tarihinde aradığım ve laptopun nerde kaldığını sorduğumda stokta ürünün olmadığını sonra dönüş yapacağını söyledi. Evet tam 9 aydır paramı işletiyorlar ve hep müşteriyi başından salıveriyorlar. Sizde mahkemelerle uğraşmak istemiyorsanız, paranızın faiziyle 9 ay işletilmesini istemiyorsanız, mağdur olmak istemiyorsanız Bimeks'ten uzak durun.
https://www.sikayetvar.com/images/sikayet_foto/3366/3366561/1436435095_cdd_big.jpg