telefonu pasaportla kaydettiğimiz zaman TRT payı da mı ödüyoruz?
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
telefonu pasaportla kaydettiğimiz zaman TRT payı da mı ödüyoruz?