@dirigeant BEN HEM AMD HEMDE NVİDİA KARTI TAKTIM HDMİ YI HANGİSİNE TAKARSAM O EKRAN KARTI AKTİF OLUYORDU
@burakozyurek @ronnie-kray @theo @joe
İyi de görüntü kalitesinde fark değişme artma oluyor mu ?
@executioner eğer bu adam hakkaten yürüyüp gitseydi kimsenin haberi olmazdı gösteriş yaptıktan sonra hiç bi değeri yok
@alaria ben bu oyunu gta gibi diye aldım bildiğin tomb raider gibi çıktı çöz babam çöz ne zaman bu oyun gta gibi açık dünya oynanışına geçecek ?
@alpolic_fr vİEWSONİC SADECE mönitör ürettiği için sadece mönitöre adapte oldukları için çok iyi mönitör üretiyorlar
@hamdi ilk gönderdiğim linkteki kablolu v11 i deneyimledim mükemmel di çok güzel bi tutuş hissiyatı var eminim kablosuz modeli bundan da daha iyidir
@hamdi alabileceğin en iyi kablosuz oyuncu mouse u hemde bu fiyata
https://www.monsternotebook.com.tr/oyuncu-mouse/pusat-one-shot-pro-wireless-mouse/
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@_oppenheimer_ Böyle bi soru sordum Müstehcen içerik Diye Banlandım bu ne saygızlıktır bunun neresi müstehcenliktir