Nice senelere TeknoSeyir çekim hataları yine öldürdü beni...
Aldım Battlefield hardline premium olanı rusya da daha ucuz olduğu için aldım premium olanı 100 tl normali 70 tl
Evet bu seviyelerde ama yanınızda dolar getirip alırsanız olmaz mesela benim deniz bank hesabım var 2 ay önce laptop aldım ailem para yolladı tl olarak dolar değil unutmayın burdan kartla aldım yanınızda küçük harcamalar için biraz dolar getirebilirsiniz aa Türkiyede iş bankası ve deniz bank gibi hesabınız filan varsa direk tl ile alınız ozaman daha karlı
2 ay önce Ruble çok değer kaybetmişti TL de ençok değer kazanan para olmuştu iphone 6 plus 900 liraya kadar düşmüştü kurları sürekli takip etmek lazım ben ozaman ASUS X550 L aldım Türkiyede 2200 tl filandı ben 1380 e aldım
Rusyadaki fiyatı şuan 2250 lira vatanda 5230 tl (2980 tl cepte kalıyor) O parayı verecek arkadaşları Rusya ya tatile davet ediyorum en azından tatil yaparlar dönerken yanlarında da .ok şık bir pc olur.
ben haziranda topladım kasa olarak
Z3 PLUS MidT ATX PENCERELİ SİYAH KASA
vatandan 110 tl ye almıştım yanında 4 fan ile birlikte geldi onu alırsanız ram 8 gb yapmış olursunuz soğutması çok sessiz kullanışlı bir kasa

Valla tam üstüne olmuş ne zamandır düşünüyordum kullansammı diye bu kampanyada üstüne gelince bana iyi oldu çok sağol...
Cuma günü etkinlikte dışarıdan girebiliyorsak sizleri canlı canlı görmek duymak çok isteriz.Ankara ya geliceksiniz bu fırsat bir kere geçer bize Ankaralılar sizlerden haber bekliyor bu hafta.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
http://www.evrimagaci.org/fotograf/30/7217 araştırma var aslında.