Selamın aleyküm arkadaşlar. vodafone hat üzerine telefon alma mecburiyetinde kaldım naktim yok. kredi işleri filanda yaş bana gore. tek seçeneğim var ıphone 4s 8 gb. 1150 TL ye geliyor. alınır mı ?
Selamın aleyküm arkadaşlar. vodafone hat üzerine telefon alma mecburiyetinde kaldım naktim yok. kredi işleri filanda yaş bana gore. tek seçeneğim var ıphone 4s 8 gb. 1150 TL ye geliyor. alınır mı ?
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hocam hala üretiliyor ve ios 8 de aldı neden bitsin tamam 4 bitti ama 4s devam ediyor?
ben galax w kullanıyorum bitekk whatsapp yüklü telefon kasmaktan kullanılmıyor bu yüzden soğuttu beni androidden. htcnin kasası cok adi geldi plastik. lumia da cok büyük geldi bana devasa bişey. ben kücük bişey istiyorum şimdi delircem :/
@aslanberk77 4 kasıyor ama 4s ios7de akıcı gayet öyle diyorlar. alınmaz mı şimdi
@aslanberk77 hocam okadar kararsız kaldım ki deminden beri 1 pekt sigara bitti 🙂 ios 8de cok fazla kasacagı kesin mi iphonun?