Teşekkür ederim
Serviste monitor ama acık şekilde kullanıcı hatası tahminim tamir etmezler.Samsung s24d590l 750 tlye satın almıştım daha 3 aylıkdı.
O arkadaşı tanıyorsun anladığım kadarıyla sorarmısın madem urun arızalı ürünü teslim alıp kontrol edip bana teşekkür etti sonra onay verdi.Daha sonra neden arızalı iddiasında bulundu.Sağlam verdiğim urunu bozuk gonderdi bana hakkımı helal etmiyorum o şahsa.Ayrıca beni magdur eden sanalpazar yetkililerinin benim param inşaalah evlatlarından cıkar.
Ebay satıcının haklı olduğu durumlarda gerekirse hukuksal yollarla satıcıyı korumaya calışırken sanalpazar aman başım ağrımasın aman hukuksal yollarla uğraşmayayım mantığıyla sorunların dışında durmaya calışıyor
Diğer siteleri bilmiyorum ama sanalpazar kesinlikle uzak durulması gereken bir site.İnsanlar sanalpazara güvenerek mesafeli satış yapıyor ,sorun yaşadığınızda sanalpazar bu sorunun dışında kalmaya calışıyor.Madem satıcıyı dolandırıcılardan korumayacaksın satıcılar size güvenerek bu kanal uzerinden neden satış yapsın.Ben acı tecrübeyle bunu yaşadım aman siz uzak durun bulaşmayın bu siteye kesinlikle
dediğiniz gibi sanalpazar hic bir soruna elini bulaştırmak istemiyor hukuksal masraflardan kacınmak icin.Madem satıcıyı dolandırıcılardan korumayacaksın o zaman ben sana güvenip neden mesafeli satış yapım ki
Sanalpazar, tüketici kanununda onay verilse dahi hicbirşey soylemeden alıcı 14 gün icinde iade edebilir maddesini one soruyor.Bu kanun acıkca alınan ürüne arıza verildiğinde iade hakkını ongormuyor.Sanalpazar tüketici kanunun bir kısmını görüyor bir kısmını görmemezlikten geliyor.Benim 500 liralık ürünüm cöp oldu aklı olan bu siteden uzak durur
Müşteri ile görüşemedim ne yazık ki cevap yazmıyor sadece arızalı iade ediyorum dedi..Sanalpazarın beni bu tarz dolandırıcılardan koruması gerekirken aksine beni suclu görüyor.Siteye yazdım madem ürünüm arızalıydı neden ilk once onay verdi, sitenin cevabı onay verse bile tüketici kanununun 14 . maddesi 14 gün icinde iade hakkı tanıyormuş alıcıya.Eeee alıcı benim ürünüme zarar verirse bu tüketici kanunu satıcıyı korumuyor mu boyle aptalca şeymi olur
Evet hüseyin antalyada yaşıyor.İsmide aycan erkek ama.Sen misin yoksa 😀
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bence arkadaşınızı yanlış tanımışşsınız bana telefonda teşekkür edip onay verdiğini soyluyor 1 gün sonra da bana arızalı gonderiyor.Bu insanlığa sığarmı.Ben alıcıdan cok sanalpazara ofkeliyim ben sanalpazara güvenerek mesafeli satış yapıyorum sanalpazar boyle dolandırıcı insanlardan beni koruması gerekirken hic ilgilenmediler bile ben sorunu mesaj yoluyla anlatmaya calıştım adamlar oralı bile olmadılar.dilerim Sanalpazarda calışan herkezin evlatlarından yuzlerce katı o para cıkar