@farazicosmos Telefon HTC 10 hocam
@farazicosmos hatırlamıyorum pek ama shutter la oynamıştım telefonun kamera performansı çok iyi düşük ışıkta fln raw çekince birde murat abi anlatmıştı performansını (özellikle raw çekimlerde ) 🙂
@brave Teşşekürler yorum için 🙂 biliyorum fotoğraflarda birçok hata var ama bu fotoğrafların hepsi anlık o anın getirdiği durumla çekildi planlanmış bir şey değil (ki ilk fotoğrafda ağacın üstünde ışık kaynağı vardı direkt karı yakalamak istedim ışıkla görünen, diğer fotoğraftaki ışık süzmesini bilerek çektim daha hoş duruyor bana göre 🙂 ) 🙂
@onrdrsy @seckyn Teşşekür ederim yorumlarınız için 🙂 evet 2 resim izmir bostanlı sahille otogar tarafında dağlar 1 tanesi bursa otogarı 2 fotoğraf da İstanbulun çeşitli yerlerinden 🙂
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@emreyilmaz16 ben teşşekür ederim yorum yazdığınız için 🙂 genellikle memnunum kamera performansı pixel den sonra en iyi telefon olarak geçiyor müzik performansıda piyasadaki en iyilerden (kutusundan çıkan kulaklık fln çok iyi) tek sonun pil gibi duruyor muadlillerine göre iyi değil pek tek rakibi LG v20 gibi ama onun kamera performansı geri kalmış HTC 10 a göre. 🙂
https://www.dxomark.com/Mobiles/HTC-10-camera-overview-A-great-all-rounder-for-stills-and-video