bnm ekranda bi bolumde sararma morarma oldu servise yolladım kasa kırık dediler ekranda kırılmıs dediler telefon bi sefer dustu ama çizik dahi yok anlayabilmiş değilim 500 tl dediler değişebilirmiyim kendim acaba
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bnm ekranda bi bolumde sararma morarma oldu servise yolladım kasa kırık dediler ekranda kırılmıs dediler telefon bi sefer dustu ama çizik dahi yok anlayabilmiş değilim 500 tl dediler değişebilirmiyim kendim acaba