bende sizin bahsettiginz gibi düşünüyorum ama kaskoyla birlikte ithalatçı firma garantili alırsak telefonu hem 100tl kar hem de telefonun başına ne gilirse gelsin yenisini vermek zorundalar
Son bir saat içinde 267 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bende sizin bahsettiginz gibi düşünüyorum ama kaskoyla birlikte ithalatçı firma garantili alırsak telefonu hem 100tl kar hem de telefonun başına ne gilirse gelsin yenisini vermek zorundalar