Merhaba arkadaslar almanyada yasiyorum isteyen arkadaslara istedigi telefonu /yedek parcayi getirebilirim. Cebimde geleceginden adeti onemli degil. Getirmemde hic bir risk yoktur. Postada takildi yok vergisiydi suydu buydu ugrasmayacaksiniz. Sadece kayit ettirip veya kirdirip kullanacaksiniz. Bana bu mailden ulasabilirsiniz 1 ay sonra turkiyeye izine gelecegim. [email protected]
Merhaba arkadaslar almanyada yasiyorum isteyen arkadaslara istedigi telefonu /yedek parcayi getirebilirim. Cebimde geleceginden adeti onemli degil. Getirmemde hic bir risk yoktur. Postada takildi yok vergisiydi suydu buydu ugrasmayacaksiniz. Sadece kayit ettirip veya kirdirip kullanacaksiniz. Bana bu mailden ulasabilirsiniz 1 ay sonra turkiyeye izine gelecegim. [email protected]