Uzun zamandir Sedef Audio'yu takip ediyorum. Donanimhaber forumunda ve techno-fi de de incelemeleri olmasi gerek.
Elimdeki kulaklik Beyerdynamic dt 770 pro 80 ohm. Bunu surmesi konusunda bi sikinti yasamayacagini biliyorum anfinin ama;
Benim sorum daha cok firmanin SE IV ve SE VI modelleri arasindaki fark? Arada 200 tl lik fark var ama bunun sebebini arastirdigimda tatmin eden bi cevap bulamadim. Kullanilan lambalarin kalite veya marka/model farkindan olsa gerek sanirim.
Bi de gonderdiler yazmissiniz yukarida. Kargoda veya paketlemede her hangi bi sikinti oldu mu? Paketlemeyi vs. ona gore yapiyodur firma tabii ama urun sonucta fiziksel olarak agir..
Oncelikle ilgisi icin @ilkercom ve @sedef-seslendirme ye cok tesekkurler.
Yukarida Hasan beyin de testini paylastigi SE IV urununu satin almak istiyorum. Ama oncesinde sizinle whatsapp ile yada telefondan iletisime gecebilirsek memnun olurum