Asuslarda (discower, zenfon2, Z.3) lenovo (k6note, k6 power,) orjinalinde vardır, ve bir kerede HTC 820'ye kullanırken google play'dan iPhone tuş takımı indirmiştim tuştakımının kendinden kaydetme özelliğini farkettim bütün çağrıları kaydetmişti acayip işim gereğince çok işime yaradı. (eniyisi k6 power hafızası 16gb değilde 64gb olsaydı hala kullanırdım çekim gücü ve görüşme kaydedici en iyisini zenfon2 ve k6 power yapar.
Asuslarda (discower, zenfon2, Z.3) lenovo (k6note, k6 power,) orjinalinde vardır, ve bir kerede HTC 820'ye kullanırken google play'dan iPhone tuş takımı indirmiştim tuştakımının kendinden kaydetme özelliğini farkettim bütün çağrıları kaydetmişti acayip işim gereğince çok işime yaradı. (eniyisi k6 power hafızası 16gb değilde 64gb olsaydı hala kullanırdım çekim gücü ve görüşme kaydedici en iyisini zenfon2 ve k6 power yapar.