• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Tarık
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 25.02.2017
  • Tarık @tarikeserr

    @dogaylmz Teşekkür ederim

    11 Mart 2017 - 14:31 Beğen 1
  • Tarık @tarikeserr

    Carraro bana da daha iyi geldi ama uzun süre kullanabilir miyim onu merak ediyorum. İki yıldır bir sıkıntısı oldu mu?

    11 Mart 2017 - 14:18 Beğen 1
  • Tarık @tarikeserr

    Öyle bir kullanım için sanırım şehir bisikleti daha uygun olur, dağ bisikletleri yorucu oluyor. Ama almak isterseniz ng650 almanızı öneririm.

    11 Mart 2017 - 14:10 Beğen 1
  • Tarık @tarikeserr

    @i6s @ahmet @agab yardımlarınız için teşekkür ederim.

    26 Şubat 2017 - 19:13 Beğen 1
  • Tarık @tarikeserr

    @agab Mosso black edition 26" almaya karar verdim. Dediğiniz gibi duruşu 29" olandan daha güzel ve daha hafif. Ayrıca 400 liralık bir fiyat farkı da var. http://www.bisikletcim.com/mosso-black-edition-hyd-26-jant-bisiklet

    26 Şubat 2017 - 17:21 Beğen 1
  • Tarık @tarikeserr

    @agab Jant olarak 26 dan memnun musunuz yoksa 27.5 mu önerirsiniz?

    26 Şubat 2017 - 10:42 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    @ahmed @i6s Anladım, teşekkür ederim.

    26 Şubat 2017 - 10:39 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    @agab Sanırım kadro boyu.

    26 Şubat 2017 - 01:56 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    @agab http://urun.n11.com/dag-bisikleti/mosso-black-edition-hdisc-29-jant-dag-bisikleti-P161498908?BOY=16%22&RENK=S%C4%B0YAH&gclid=CIOxhKGfrNICFWEq0wod95EEyQ&gclsrc=aw.ds
    Bir de bu var ama boy 16" yazıyor. Bu normal mi yoksa diğerlerinden daha mı küçük? İlginiz için teşekkürler.

    26 Şubat 2017 - 01:48 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    http://urun.n11.com/dag-bisikleti/mosso-black-edition-hd-dag-bisikleti-P141067427?jant+boyu=27%2C5&beden=large+%2F+20+in%C3%A7&gclid=CInz3bGerNICFTAo0wodFE4AbA&gclsrc=aw.ds
    Bunun mosso black editionla farkı nedir?

    26 Şubat 2017 - 01:00 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    Bu bisiklet sevdim ama sanırım 29 inci kalmamış ve diğer yerlerde de fiyatını 2000 küsur gösteriyor. Boyum 179 27,5 olan yeterli olur mu?

    25 Şubat 2017 - 21:17 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    Sedonanın 711 ve 910 modelleri bir de carraronun 827 big modeli hoşuma gitti, bunlar iyi mi?

    25 Şubat 2017 - 21:01 Beğen
  • Tarık @tarikeserr

    Teşekkür ederim. Baktığım yerlerde sedona, kron ve carraro gibi markaları öneriyorlardı ancak bisiklet konusunda pek bir bilgim yok. Btwin uzun süre kullanabileceğim bir marka mı onu merak ediyorum.

    25 Şubat 2017 - 20:43 Beğen
  • Durum (2)
  • Yorum (13)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum