Bende bundan var @mr-paramedik

Cooler master aldım ben kasa Asus anakart ve AMD işlemci 9800x3d, 96gb ram ve 9070xt ile sistem topladım. Sff oldu güzel oldu ama yine de yer kapladı 😄
@senturkmurat1999 telefon ile arayabilirsin, mecbur cevap veriyorlar.
Akrilik su bazlı boyaları suyla inceltip bir kaç kat atarsanız dediğiniz görüntü oluşmaz. Boya kuruduktan sonra parlatıcı sünger gibi bir şey ile üstünden geçip boyadaki bütün fırça izlerinden kurtulabilirsiniz. Sonrasında da istedigniz vernigi sprey şeklinde atarsanız güzel bir görünüme kavuşursunuz.
Efektleri sonradan yapmak çok iş, panasonicde de bir şeyler var LUT diye nikonda da vardı bir şeyler.
Bu nedir, muhteşem bir şeymiş. Nasıl yapıldığını araştırmam gerekiyor sanırım 😍
@senturkmurat1999 Performatif erkek bu, saçı bıyığı herşeyi yerinde 😁
Biz de hava savunma sistemi yok ki, şimdi çalışmayan ama var olanların hepsini de İzmir'e çekerler. Doğuyu NATO koruyor diye 😅
Saçma gelecek de, hava savunma füzelerini ne kadar çok kullanırlarsa yeni alımların maliyeti o kadar düşüyor. İçindeki ARGE payı azalıyor çünkü. Onun dışında da ölçek ekonomisi de devreye giriyor. Aynısı İran için geçerli olsa da ambargo vs yüzünden onların o kadar maliyet düşürme şansları olmuyor muhtemelen. Bir de füzeleri onların da bitmiştir geçen sefer.
@protego harbiden savaşta ölen insandan daha çok kendi vatandaşını bir ayda öldürdü adamlar. Acaba kendisine bunu yapan size neler yapmaz gibi gözdağı mi vermey çalıştılar.
@hamitozlu muhtemelen elektrontharp ağı çöktü starlinki engelleyen.
@protego ben yayınlanma işinin 10 kere olacağını sanmıyorum ama şuan en mantıklı açıklama bu.
Son bir saat içinde 247 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@senturkmurat1999 plan-s falan değil değil mi ya, belki Türksattır da. Plan-sten uzak dur batacaklar muhtemelen.