Sorunum Güç Seçeneklerinden Nihai Performans modunu aktif ederek düzelttim. Teşekkürler herkese.
Sorunum Güç Seçeneklerinden Nihai Performans modunu aktif ederek düzelttim. Teşekkürler herkese.
Söylediğin iki şeyide defalarca kontrol ettim, 1660Tİ ile açıyor ve yüksek performans modunda :/
@ziya95_1996 Laptopun orjinal şarj aletinin gerekli gücü sağlayamaması saçma olmaz mı ? Kontrol edeceğim.
Isıyla ilgili hiç problemim yok. 250GB SSD 1TB HDD kullanıyorum SDD'ye Gta5 tarzı oyunlar dışında kolay oyunları yüklemeyi tercih etmiyorum. Modelleri şu şekilde
SSD: Samsung MZVLB256HBHQ-00H1
HDD: WDC WD10SPSX-60A6WT0
@root61 monsteri araştırmalarımın arasına bile eklemedim monster kullanan kime sorsam memnun değil aşırı derecede sıkıntı çıkarttığını söylüyorlar.
KZ markasına bakabilirsin yukarıdaki arkadaşta söylemiş ama model veremeyeceğim
Teşekkür ediyorum benimde elim büyük ama sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum inşallahda çekmem 🙂
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Peki yeni bilgisayarımın içinde 5 yıllık ekran kartı olması 🙂