ilk oyununda oldugu gibi multiplayer yok buda cok büyük bi eksiklik o kadar fiyata alınırmı tartısılır
Son bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ilk oyununda oldugu gibi multiplayer yok buda cok büyük bi eksiklik o kadar fiyata alınırmı tartısılır