• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

sgur
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.01.2016
  • sgur @sgur

    iki cözüm icinde cok tesekkürler.
    ikisi de cok mantikli. 🙂

    17 Mart 2022 - 03:46 Beğen 1
  • sgur @sgur

    @ersoy
    cok tesekkürler. aslinda amacim 1. el almak. yurt disinda yasadigim icin tax free ile alacagim yaklasik 10% kadar ucuza gelecek bu sekilde. fiziksel magazadan alma istegimde bundan kaynakli.

    13 Aralık 2021 - 03:25 Beğen 1
  • sgur @sgur

    @kurtcuk bunun nedeni snairim 4 gb olan bir ramin lehimli olmasi, bu extra takilmis rami gösteriyor sadece saniirm.

    17 Ekim 2021 - 16:43 Beğen
  • sgur @sgur

    sadece slot iki olunca bir bilgi yok, dediginiz gibi biri lehimli
    @kurtcuk

    17 Ekim 2021 - 15:30 Beğen 1
  • sgur @sgur

    cok sagolun,

    cpu z ile sunlari ekliyorum, hangi rami almam lazim sizce?

    @cimadam @emre64 @ozturka @juniordeveloper @kurtcuk @gamsizm

    17 Ekim 2021 - 13:40 Beğen
  • sgur @sgur

    niye ki bence tam tersi artmasi gerekiyor.
    son 2 senemizi etkileyen en büyük olay, ve inanilmaz olumlu gelismeler oluyor. ek olarak insanlarin korkusu ve algisi da yikiliyor.

    27 Haziran 2021 - 19:46 Beğen
  • sgur @sgur

    @tegin
    cok fantastik bir ülkede olmadigin surece yurt disindaki her sey neredeyse var türkiyede 🙂 özellikle almanya avusturyadan ne getirsem diye dusunuyorsun 🙂

    26 Şubat 2021 - 00:06 Beğen
  • sgur @sgur

    @zisegned
    @hkellecioglu

    büyük ihtimal ile aranan kisilerin aransmasindaki mantigi arastirmak amacli bir arastirma. genelde dünyada aranan kisilerin fotolari az ve ciddi anlamda kötü, dünya üzerinde güvenlik gücleri tarafindan taninma sanslarini arastiriyor olabilirler.cok mantikli ve güzel o acidan.

    buun yaninda cogu kisinin puanlari kötü gelebilir cok normal, arastirmanin yapildigi yer avustralya, daha homojen bir topluluk(dünyanin her yerinden göc almasi sebepli). türkiyede daha inhomojen, mesela asyalilari tanima sansimiz cok daha düsük, sahsen avrupada yasiyorum ayni türkiye gibi burada da ciddi oranda az görüyorsunuz asyalilari.

    kisaca iyidir kötüdür diye bir sey yok, normalini bulmaya calisiyorlar zaten.

    22 Kasım 2020 - 18:52 Beğen 1
  • sgur @sgur

    @alptekinck cok tesekkürler ama pil daha yeni ve kaliteli, sanmiyorum bundan oldugunu.

    21 Kasım 2020 - 15:23 Beğen 1
  • sgur @sgur

    bir deneyeyim ama is yerinde de aynisi oluyor. mesela kulakliklarda filan problem yok.

    21 Kasım 2020 - 13:14 Beğen
  • sgur @sgur

    @3dfx kullaniyorum ama asil amacim dahilinde degil, solidworks var su anda makinede, calisiyor güzelce.
    amd bence oldukca iyi, ki bence ortalama bir bilgisayar bile giris seviye isleri halledebiliyor.

    27 Ekim 2020 - 20:49 Beğen
  • sgur @sgur

    @3dfx aldim thinkpadi 🙂 bayagi kaliteli ve iyi buldum acikcasi 🙂

    26 Ekim 2020 - 03:22 Beğen
  • sgur @sgur

    @cenk_akay08 aslinda degiyor.

    google drive 1-2 tb almam gerekiyor bu durumda yillik 100 euro.

    benim sistemin toplami 150-300 euro arasina toplaniyor ve 1.5 ile 3 sene arasinda kendi maliyetini cikariyor. ek olarak 4 tb lik sistem kuracagim daha rahat data backupi olacak.

    25 Ekim 2020 - 11:33 Beğen 1
  • sgur @sgur

    @miharbi bende oyle duydum ama bir tik iyidir diye dusundum

    12 Ekim 2020 - 03:39 Beğen
  • sgur @sgur

    @3dfx aslinda bir tik saglam ve kaliteli olsa yeter. evde pc var ondan aradigim en ust degil.

    almanda devilim, avusturyadayim su anda 🙂 siz?

    12 Ekim 2020 - 03:39 Beğen
  • sgur @sgur

    @gamsizm reddedemeyecekleri bir teklif yapilir nissan tarafindan.

    04 Eylül 2020 - 18:47 Beğen
  • sgur @sgur

    @gamsizm

    04 Eylül 2020 - 18:38 Beğen
  • sgur @sgur

    @sawgent @limonlusoda
    cok sagolun arkadaslar, ben aradigimda hic bulamadim bunlari, sagolun. inceleyecegim.

    bu arada aliexpressten almam hocam bu seyleri, cinli firmalardan almak istemiyorum zarar verebilir diye. asusa güvenirim mesela ama onlara güvenemiyorum:) tesekkürler ama yine de 🙂

    04 Temmuz 2020 - 15:43 Beğen 1
  • sgur @sgur

    @gamsizm
    hocam bende epson ecotank var. kalitesinden cok memnunum, foto basiyorum ama aslen bana bu kalitede hizli basabilen yazici lazim, ecotank 3-4 dakikada basiyor, 30 saniyede basabilen makineleri soruyorum.

    hangi marka ve modele bakayim? yön verseniz de olur.

    29 Haziran 2020 - 19:22 Beğen
  • sgur @sgur

    @emmi Hocam ben de onu soruyorum, öneriniz var mi?

    29 Haziran 2020 - 13:01 Beğen
  • Durum (69)
  • Yorum (622)
  • Takipçi (16)
  • Takip edilen (8)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Samsung Es29

1

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23
Tümünü gör

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum