Merhabalar bu konuda zır cahilim o yüzden bilginizden faydalanabilirsem sevinirim. Öğretmenim o yüzden benden daha çok öğrencilerime yardımcı olursunuz. Amatör yeşil ekran stüdyo kurdum, burada soru çözümlerini çekiyorum. Şimdiye kadar 2-3 metre mesafeden öğretmenlerimizi cep telefonu ile çekip vmix programıyla montajlayıp yayınlıyorum. Çekim ile masa üstü senkronlarını bir araya getirmek sonrasında montajlama gibi işler var buda çok vaktimi alıyor. Halbuki kaliteli olarak görüntüyü canlı olarak bilgisayara güzel aktarabileceğim, yeşil ekranda kumlama yapmayacak ve görüntüyü direk bilgisayara alarak anlık ileterek çekimleri tek seferde yapabileceğim, gerekirse canlı yayın yapabileceğim bir makine arıyorum. Aklıma canon m50, canon m250, fuji x-t200, sony zv-1, sony 6100 cihazları var tabi lumix gh3 te listede ama hangisinin nekadar iş gördüğünü bilmediğimden ve makinalar hakkında bilgim olmadığından pinpon topu gibi kah birine kah öbürüne karar veriyorum hangisinin inceleme videosunu izlesem tamam bu diyorum. Tam olarak netleştiremedim. konuyla ilgili yardımcı olurdanız sevinirim.(direk derken elgato yada başka bir capture kart aracılığıyla değil maliyet dahada artıyor, gercekten usb tak gör makntığıyla çalışabilen makina lazım canon tarafı eos utlityle bir adım önde gibi görünsede zannedersem nikon ve sony dede alternatif programlar mevcut )
Merhabalar bu konuda zır cahilim o yüzden bilginizden faydalanabilirsem sevinirim. Öğretmenim o yüzden benden daha çok öğrencilerime yardımcı olursunuz. Amatör yeşil ekran stüdyo kurdum, burada soru çözümlerini çekiyorum. Şimdiye kadar 2-3 metre mesafeden öğretmenlerimizi cep telefonu ile çekip vmix programıyla montajlayıp yayınlıyorum. Çekim ile masa üstü senkronlarını bir araya getirmek sonrasında montajlama gibi işler var buda çok vaktimi alıyor. Halbuki kaliteli olarak görüntüyü canlı olarak bilgisayara güzel aktarabileceğim, yeşil ekranda kumlama yapmayacak ve görüntüyü direk bilgisayara alarak anlık ileterek çekimleri tek seferde yapabileceğim, gerekirse canlı yayın yapabileceğim bir makine arıyorum. Aklıma canon m50, canon m250, fuji x-t200, sony zv-1, sony 6100 cihazları var tabi lumix gh3 te listede ama hangisinin nekadar iş gördüğünü bilmediğimden ve makinalar hakkında bilgim olmadığından pinpon topu gibi kah birine kah öbürüne karar veriyorum hangisinin inceleme videosunu izlesem tamam bu diyorum. Tam olarak netleştiremedim. konuyla ilgili yardımcı olurdanız sevinirim.(direk derken elgato yada başka bir capture kart aracılığıyla değil maliyet dahada artıyor, gercekten usb tak gör makntığıyla çalışabilen makina lazım canon tarafı eos utlityle bir adım önde gibi görünsede zannedersem nikon ve sony dede alternatif programlar mevcut )