gösterge paneli gayet güzel ancak normal araçlarda radyo bulunan yerdeki sanırsam tablet fazla büyük yada yatay olabilirdir 🙂
Agzınıza Saglık Çok Güzel Bir Degerlendirme Olmuş.
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
gösterge paneli gayet güzel ancak normal araçlarda radyo bulunan yerdeki sanırsam tablet fazla büyük yada yatay olabilirdir 🙂