telefonu geçen hafta golddan siparişle aldım. daha önce kardeşim almıştı 1 aydır kurcalıyordum zaten. ve çok hoşuma gitmişti. sonra haliyle iki telefonu karşılaştırma imkanım oldu. temelde bir fark yok. ama kardeşimdeki zenfoneun şarjı daha çok gidiyor. bunun sebebini bendeki uygulama ve aktif kullanmama bağlıyorum. bunu bi nebze anlıyorum ama telefonları yanyana getrdiğimde bendeki zenfonun ekran parlaklığının daha sarıya çalan bir renkte olduğunu fark ettim. renk sıcalığını ayarlayabileceğiniz splendid adında bir uygulama koymuş asus telefonlara. farkın ordan kaynaklandığını düşünmüştüm ama oradaki ayarlarla uğraşınca da aynı şey oldu. sebebini anlamadım bir de buraya yazayım dedim. sorunu bilenler ya da aynı durumda olanlar bilgi verirlerse sevinirim..
telefonu geçen hafta golddan siparişle aldım. daha önce kardeşim almıştı 1 aydır kurcalıyordum zaten. ve çok hoşuma gitmişti. sonra haliyle iki telefonu karşılaştırma imkanım oldu. temelde bir fark yok. ama kardeşimdeki zenfoneun şarjı daha çok gidiyor. bunun sebebini bendeki uygulama ve aktif kullanmama bağlıyorum. bunu bi nebze anlıyorum ama telefonları yanyana getrdiğimde bendeki zenfonun ekran parlaklığının daha sarıya çalan bir renkte olduğunu fark ettim. renk sıcalığını ayarlayabileceğiniz splendid adında bir uygulama koymuş asus telefonlara. farkın ordan kaynaklandığını düşünmüştüm ama oradaki ayarlarla uğraşınca da aynı şey oldu. sebebini anlamadım bir de buraya yazayım dedim. sorunu bilenler ya da aynı durumda olanlar bilgi verirlerse sevinirim..