Ben de XB70AP (kablolu) kullanıyorum. Bluetooth ile aynı özelliklere sahip. Fiyatı herhalde vatanda 220TL gibi birşeydi. Arada indirime giriyor. Bass sesler yeterli. Kafa ağrıtmıyor. Tizler çok ses açınca bende rahatsızlık veriyor. Tiz sevenler için sıkıntı olmayabilir.
Ben de XB70AP (kablolu) kullanıyorum. Bluetooth ile aynı özelliklere sahip. Fiyatı herhalde vatanda 220TL gibi birşeydi. Arada indirime giriyor. Bass sesler yeterli. Kafa ağrıtmıyor. Tizler çok ses açınca bende rahatsızlık veriyor. Tiz sevenler için sıkıntı olmayabilir.