Kolonları birbirine ayıran çizgilerin hatları biraz daha kalın olsa gözümüz daha çabuk daha iyi alışır diye düşünüyorum ben.
Saltukhan
Kayıt tarihi: 12.05.2014
HayFan ve Teknoloji tutkunu insanım ben...
Kolonları birbirine ayıran çizgilerin hatları biraz daha kalın olsa gözümüz daha çabuk daha iyi alışır diye düşünüyorum ben.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.