Teşekkür ederim 🙂
Geçmiş olsun. Youtube'da bir abimiz de bademcik ameliyatı olmuştu sanırım, onunki de baya çileliydi iyileşme süreci.
Balık avlama lisansı eğer bu küçük gemilerle ağ atıp topluca yakalama düzeyindeyse onu tercih ederdim ancak sadece olta ile izin veriliyorsa 100 usd nakit tercih ederdim sanırım. Tabi bira-hamburger bir kerelik mi yoksa belli bir kota ile mi onu da merak ettim 🙂
Sorgulamalarında sorun yok, herkes sorgulasın bence. Mükemmelliyetçi ön kesme olmadığı sürece sorgulamanın iyi olduğunu düşünüyorum.
Fikir hakları, sahiplik bizimse istersen 68 ayrı ülkeden parçaları montajlayarak yap o yine yerli ve millidir. Yurtiçindekiler demek ki yurtdışındakinden daha az tercih edilesiymiş.
Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir yabancı dil uygulaması hocam, 10 bin kadar insana hizmet edecek.