• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Redar
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Redar @redar

    Tasarım güzel, renkler güzel -mavisi niye yok ki?- amma ve lakin bu alete kılıf takınca o 'solid' his olur 'brick' his... Tuğla gibim bir şey olur gibi geldi o kalınlıkla ve ağırlıkla.

    11 Ağustos 2014 - 01:39 Beğen
  • Redar @redar

    TelefonSeyir.... İnsan bıkıyor...

    28 Temmuz 2014 - 00:52 Beğen
  • Redar @redar

    Çocukluğumun aleti buydu... Her ne kadar Nes klonlarıyla uzunca zaman geçirmiş olsam da PSOne sahip olduğum en teknolojik aletti... Bu pis aletler uzun süreli oyuna pek dayanmıyor ısınıyor ve bu nedenle de oyunlarda takılma oluyordu! En azından 10'lu yaşlarımda vardığım sonuç buydu ki bu nedenle donmalar olmaya başladığı zaman aleti söker buzdolabına koyardım bir süre hatta buz kalıplarını havluya sarıp altına üstüne yerleştirirdim.
    Gün geldi anakartı yandı... Muhtemelen koyduğum buz kalıplarından su sızdı...

    Spyro, Crash Bandicoot, Tomb Raider, Silent Hill, Resident Evil, Winnig Eleven, Tony Hawk's Pro Skater, F1 2001 en çok oynadığım, aklımda kalmış oyunlar... Hala evin köhne yerlerinde tanesini 5 milyona aldığımı sandığım korsan PSOne oyunları, bir CD çantasının içinde bekliyor.

    Hey gidi!

    27 Temmuz 2014 - 23:08 Beğen 2
  • Redar @redar

    Ooooo Teknoseyir'de Apple'a dair içerik... Hangi dağda kurt öldü acaba! Hele şükür ne diyeyim.

    03 Haziran 2014 - 21:53 Beğen
  • Redar @redar

    Çok geç geliyor kesinlikle... Xone sonradan mı toparlayacak merak konusu...

    İşin ardında Microsoft olmasa neredeyse Xbox için üzüleceğim 🙂

    17 Mayıs 2014 - 13:16 Beğen
  • Redar @redar

    O değilde klavye aydınlatması müthiş düşünülmüş 🙂

    Gücü nereden alıyor acaba; fişe mi bağlı yoksa bilgisayara falan mı?

    17 Mayıs 2014 - 13:12 Beğen
  • Redar @redar

    NUC aslında çirkin, gayri resmi 2014 model Mac Mini 🙂

    Benim elimde böyle bir alet olsa OS X kurardım.... Hoş önümüzdeki 20-25 gün içinde yeni Mac Mini tanıtılacak ama bakalım.

    17 Mayıs 2014 - 13:08 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (14)
  • Takip edilen (3)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

HP Smart Tank 585 - Mürekkep Tanklı Inkjet Yazıcı

15

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Tüketici hakları ve hakem heyeti ile hakkımızı nasıl ararız?

186
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum