neye benziyor?
@amurado güneş altında, pdf okumak için kaç nit yeterli ? bilginiz var mı ?
@root61 yazılımsal sorun. atarsın formatı geçersin. haa beklersin 2 ay güncelleme gelir.
2000 dolar ver apple ucuzu gör 😀
teşekkürler, bu çok iyimiş. fiyatıda uygun ama türkiyeye gelen modelinde ekonomik panel tercih edilmiş olabilir mi ? Spec kısmında ekran parlaklığını yazmamışlar.
ucuz etin suyu.
ucuz mal alıyorsan, başının çaresine bakacaksın. Basacaksın formatı.
yok, yapamam, edemem diyorsan, 50bin TL ver applle al.
uzun süredir devam eden burun kuruluğu, bazen akıntı, bazen tıkanıklık var.
3 haftadır yeşil sümük akıyor.
akp %60 la başladı sandık açıldıkça düştü. şu datayı alıp https://twitter.com/RowzReport/status/1657827942502748164?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1657827942502748164%7Ctwgr%5Ee9b28acc4dff905c1e404b5214d3759b61c67df9%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fteknoseyir.com%2F
extrapolasyon analizi yaparsan görürsün.
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
dechotlandan hhangisini tavsiye edersiniz.
https://www.decathlon.com.tr/tum-sporlar/balikcilik/olta-kamis-ve-olta-setleri?price=from_260_to_976