• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

rasb
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 30.01.2016
  • rasb @rasb

    Sitesinde DLP doğal çözünürlük 1080p yazmış, tamamdır

    13 Mayıs 2020 - 19:31 Beğen 1
  • rasb @rasb

    Cihazın projeksiyon için kullandığı teknolojisi nedir? DLP ise sensörün gerçek çözünürlüğünü de yazabilirseniz çok güzel olur @gamsizm

    13 Mayıs 2020 - 19:04 Beğen
  • rasb @rasb

    @gamsizm ücret araştırma ile ilgili rapora baktım ama mesleklere göre ortalama ücret leri belirten bi dosya yada bilgi göremedim, yorum altında paylaşabilirmisiniz

    23 Temmuz 2019 - 01:10 Beğen
  • rasb @rasb

    1. hafta sonra geliyor.

    09 Şubat 2019 - 21:42 Beğen
  • rasb @rasb

    manuelde poz süresini 32 saniyeye kdr uzatbilirsin, evet

    28 Ağustos 2017 - 00:02 Beğen 1
  • rasb @rasb

    @bitlikarinca uygulama yok direk mi 5 in manuel olarak çekimi bu herhangi efekt, oynama yok, siyah olanda, diğerleri biraz oynanmış

    27 Ağustos 2017 - 13:27 Beğen 1
  • rasb @rasb

    çok emin değilim ama exif bilgisinde, 32saniye pozlama, sonsuz odak uzaklığı, poz telafisi 0, birde iso değeri yazması lazım ama o yok, bu şekildeyken telefonu yere ters çevirip koyup, bıraktım bir kaç denemeden sonra bu şekilde net çıktı, fakat fotoğrafı çektiğim yer yaklaşık yerden 300m yüksekte ve kirli ışık olmayan biryerdeydi

    27 Ağustos 2017 - 13:22 Beğen 1
  • rasb @rasb

    haberler gerçek ise hemen yarın paketi güncelleyip daha mantıklı bi fiyata 24 ay lığına geçmek lazım

    30 Nisan 2017 - 01:56 Beğen
  • rasb @rasb

    o kutunun ayrı olması olayını Xiomia nin TV 2 modelinde yaptılardı geçen sene, hatta ondaki fark kuutuyu android box yapıp, ilerki modllerde değiştirebiliyodun, bu sayede ekran aynı kalıp daha gelişmiş bi tv alma şansın oluyodu.. @gamsizm

    24 Mart 2017 - 00:41 Beğen
  • rasb @rasb

    şimdi kediyim ya, ciğerde uzaktaya, kötüleyecek şey arıyorum ama bulamıyorum 🙁 pis bu mercedes kötü 😛

    03 Mart 2017 - 22:00 Beğen
  • rasb @rasb

    insan video arasına 2 demo fln atar, kuru kuru anlattınız, bi gösterseydiniz, ne kadr fark ediyomuş.. 960fps çok iddalı bi rakam, ne kadar gerçekçi yapıyo görmek isterdik sayın @gamsizm bey

    01 Mart 2017 - 19:14 Beğen
  • rasb @rasb

    ben de yazayım 8 ay oldu bir gün dahi bana sorun çıkarmadı, koskaca 5 yıllık macbook bozulmuştu mi5 daha bozulmadı 🙂

    27 Ocak 2017 - 23:42 Beğen
  • rasb @rasb

    Mi5 bursanın soğuğuna dayanamadı 🙂 bugün dışarı çıktım hava sıcaklığı - bilmem kaç... (5-7) telefonla fotoğraf çekiyodum bi an baktım telefonun şarjı %5 kalmış, kafam gitti, 15 dk önce %70 di, sonra farkettim dedim soğuktan telefonun kimyası dondu 😀 velhasılkelam, çok soğukda telefonların genelinde var sanırım bu durum, -10 altına indimi telefon, batarya direk tükenir gibi oluyo, sonra kılıfdan çıkardım iç cebime koydum, biraz ısındıkdan sonra açıldı, batarya %60.. buda böyle bir anımdır

    08 Ocak 2017 - 21:48 Beğen 1
  • rasb @rasb

    @vidddd bakıcam, imei olayı ile ilgili bi sıkıntı yapıyormu?

    03 Ocak 2017 - 00:13 Beğen
  • rasb @rasb

    @vidddd çin romuna hiç girmedim bilerek, çok sorun olabileceğini düşündüm, türkçe desteği varmı çin romuni bide benim imei gdermi çin romuna geçersem 😕

    02 Ocak 2017 - 23:55 Beğen
  • rasb @rasb

    @vidddd bende baktımdı ona ama mi4s fln için konuşulmuş konu, mi5 ile ilgili çözüm önerisi olan yok, bence tamamen donanımsal, gerçekten yüksek sesle müzik dinlenmiyor malesef

    02 Ocak 2017 - 19:58 Beğen
  • rasb @rasb

    anladım, superonline vardır diye düşünmüştüm, ama yoktur sanırım, el mahkum yani :/

    11 Aralık 2016 - 23:41 Beğen
  • rasb @rasb

    @gamsizm şundan dolay bu haberi paylaştım, ofisde bazen kota sorununuz var gibi durumları konuşuyorsunuz videolarda, garip geliyor, sonuçda teknoloji haber sitesisiniz, 100yada 150 tl yatırım gibi düşünerek sizinde akk sız bi internet paketi kullanmanız gerekir diye düşünüyorum, ama kullanmıyorsunuz sanırım, yani sonuçda bu işden para kazanıyorsunuz, siz bile vermezseniz o parayı, bizim vermemiz tabi beklenmez, ama videoların genelinde sanki hiç akk sız internet yokmuş gibi yorumlar yapılınca tuhafıma gitti,belki bilginiz yoktur diye paylaşmak istedim.

    11 Aralık 2016 - 23:36 Beğen
  • rasb @rasb

    İngilizce'si olanlar makalenin tamamına buradan erişebilir;
    http://sci-hub.cc/10.1001/jama.2016.12858

    28 Eylül 2016 - 10:01 Beğen
  • rasb @rasb

    İngilizce'si olanlar, makalenin tamamına buradan ulaşabilir:
    http://sci-hub.cc/10.1001/jama.2016.12858

    28 Eylül 2016 - 10:00 Beğen
  • Durum (8)
  • Yorum (33)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3
Tümünü gör

Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum