Cihazın projeksiyon için kullandığı teknolojisi nedir? DLP ise sensörün gerçek çözünürlüğünü de yazabilirseniz çok güzel olur @gamsizm
Cihazın projeksiyon için kullandığı teknolojisi nedir? DLP ise sensörün gerçek çözünürlüğünü de yazabilirseniz çok güzel olur @gamsizm
@gamsizm ücret araştırma ile ilgili rapora baktım ama mesleklere göre ortalama ücret leri belirten bi dosya yada bilgi göremedim, yorum altında paylaşabilirmisiniz
@bitlikarinca uygulama yok direk mi 5 in manuel olarak çekimi bu herhangi efekt, oynama yok, siyah olanda, diğerleri biraz oynanmış
çok emin değilim ama exif bilgisinde, 32saniye pozlama, sonsuz odak uzaklığı, poz telafisi 0, birde iso değeri yazması lazım ama o yok, bu şekildeyken telefonu yere ters çevirip koyup, bıraktım bir kaç denemeden sonra bu şekilde net çıktı, fakat fotoğrafı çektiğim yer yaklaşık yerden 300m yüksekte ve kirli ışık olmayan biryerdeydi
haberler gerçek ise hemen yarın paketi güncelleyip daha mantıklı bi fiyata 24 ay lığına geçmek lazım
o kutunun ayrı olması olayını Xiomia nin TV 2 modelinde yaptılardı geçen sene, hatta ondaki fark kuutuyu android box yapıp, ilerki modllerde değiştirebiliyodun, bu sayede ekran aynı kalıp daha gelişmiş bi tv alma şansın oluyodu.. @gamsizm
şimdi kediyim ya, ciğerde uzaktaya, kötüleyecek şey arıyorum ama bulamıyorum 🙁 pis bu mercedes kötü 😛
insan video arasına 2 demo fln atar, kuru kuru anlattınız, bi gösterseydiniz, ne kadr fark ediyomuş.. 960fps çok iddalı bi rakam, ne kadar gerçekçi yapıyo görmek isterdik sayın @gamsizm bey
ben de yazayım 8 ay oldu bir gün dahi bana sorun çıkarmadı, koskaca 5 yıllık macbook bozulmuştu mi5 daha bozulmadı 🙂
Mi5 bursanın soğuğuna dayanamadı 🙂 bugün dışarı çıktım hava sıcaklığı - bilmem kaç... (5-7) telefonla fotoğraf çekiyodum bi an baktım telefonun şarjı %5 kalmış, kafam gitti, 15 dk önce %70 di, sonra farkettim dedim soğuktan telefonun kimyası dondu 😀 velhasılkelam, çok soğukda telefonların genelinde var sanırım bu durum, -10 altına indimi telefon, batarya direk tükenir gibi oluyo, sonra kılıfdan çıkardım iç cebime koydum, biraz ısındıkdan sonra açıldı, batarya %60.. buda böyle bir anımdır
@vidddd çin romuna hiç girmedim bilerek, çok sorun olabileceğini düşündüm, türkçe desteği varmı çin romuni bide benim imei gdermi çin romuna geçersem 😕
@vidddd bende baktımdı ona ama mi4s fln için konuşulmuş konu, mi5 ile ilgili çözüm önerisi olan yok, bence tamamen donanımsal, gerçekten yüksek sesle müzik dinlenmiyor malesef
anladım, superonline vardır diye düşünmüştüm, ama yoktur sanırım, el mahkum yani :/
@gamsizm şundan dolay bu haberi paylaştım, ofisde bazen kota sorununuz var gibi durumları konuşuyorsunuz videolarda, garip geliyor, sonuçda teknoloji haber sitesisiniz, 100yada 150 tl yatırım gibi düşünerek sizinde akk sız bi internet paketi kullanmanız gerekir diye düşünüyorum, ama kullanmıyorsunuz sanırım, yani sonuçda bu işden para kazanıyorsunuz, siz bile vermezseniz o parayı, bizim vermemiz tabi beklenmez, ama videoların genelinde sanki hiç akk sız internet yokmuş gibi yorumlar yapılınca tuhafıma gitti,belki bilginiz yoktur diye paylaşmak istedim.
İngilizce'si olanlar makalenin tamamına buradan erişebilir;
http://sci-hub.cc/10.1001/jama.2016.12858
İngilizce'si olanlar, makalenin tamamına buradan ulaşabilir:
http://sci-hub.cc/10.1001/jama.2016.12858
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sitesinde DLP doğal çözünürlük 1080p yazmış, tamamdır