3 g de çalışıyormuş onu öğrendim
@alipektas çok fazla hıza gerek yok ya 8 mpit fln alayım yeter bana
Çok sağolasın kardeşim
Başka bir adres vermem gerekiyor bende geldiğin de bı işe yaramaz diye korkuyorum
4.5 g desteklemiyor diye test için gelmiyorlar maalesef
Hayır sadece 3g diye biliyorum
Sende çekim seviyesi ve hız nasıldı
Çok teşekkürler 😊
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
3 g de çalışıyormuş onu öğrendim