O kadar hos bir inceleme olmus ki bu kalemden ben de edinmek istiyorum suan 🙂 bu arada resimler cok hos!
O kadar hos bir inceleme olmus ki bu kalemden ben de edinmek istiyorum suan 🙂 bu arada resimler cok hos!
Son bir saat içinde 295 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Gozlerim doldu resmen, ben en iyisi gidiym de volvo aliym :'(