@enes-ozen hocam aradan epey bir zaman geçmiş ama yinede sorayım dedim. Şu an ürünün durumu nedir hala sağlam mı? Bende almayı düşünüyorum ama bilgisayar için alacağım masanın üstüne kasa koymayacağım sadece monitör klavye mouse. Yani çok sallanacağını düşünmüyorum ama sizce nasıl olur ?
Bu arada ben 100x60 cm olan boyutunu alacağım fakat aşırı sallanıyor yorumlarını görünce tırsıyorum