merhaba baştan söyleyeyim nereye soru sorulacağına veya yazılacağına bilemediğim için

gözümü karartım buraya yazmaya karar verdim eğer bir yanlışlık varsa çok özür dilerim.

sorum şu bu tv box'a ( X96 MAX 2GB DDR4 + 16GB ROM ) ios telefonlar bağlanırmı

genel olarak tv box'lara ios telofon bağlanırmı acaba eğer bilen varsa cevaplayabilrse

çok memnun olurum.Teşekkür eder saygılar sunarım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap