merhaba baştan söyleyeyim nereye soru sorulacağına veya yazılacağına bilemediğim için
gözümü karartım buraya yazmaya karar verdim eğer bir yanlışlık varsa çok özür dilerim.
sorum şu bu tv box'a ( X96 MAX 2GB DDR4 + 16GB ROM ) ios telefonlar bağlanırmı
genel olarak tv box'lara ios telofon bağlanırmı acaba eğer bilen varsa cevaplayabilrse
çok memnun olurum.Teşekkür eder saygılar sunarım.
Baglanmaktan kastiniz nedir? Eger goruntu aktarmak ise bunu yapan amdroid tv uygulamalari var. Airplay deniyor genelde bu uygulamalara.
Bu arada doğru yere yazdiniz;)