• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Özay Turay
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
Teknoloji bağımlısı, retro sever. :)
  • Özay Turay @ozayturay

    Bilgilendirme için teşekkürler.

    02 Eylül 2021 - 01:17 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    Hemen kırmızısından sipariş verdim. Şunun bir de kulpsuzunu yaptırsanız da kalemlik olarak kullansak iş yerinde. 🙂

    29 Şubat 2016 - 01:10 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    Levent abi Oculus'u gerekli arabirimi yaparsan Commodore 64'e bile bağlarsın deyince aklıma Skate ve joker_'in Kinternational Karate videosu geldi. 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=iHyKq51NE3s

    21 Eylül 2015 - 13:05 Beğen 2
  • Özay Turay @ozayturay

    XBox One zaten PC değil miydi? 😀

    05 Eylül 2015 - 00:40 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    Ufak bir düzeltme: 486 SX veya 486 DX diyecektin sanırım. MMX teknolpjisi ilk kez Pentium işlemciler ile girdi hayatımıza. Tabi üzerinden uzun zaman geçince unutuluyor. 😉

    20 Ekim 2014 - 21:20 Beğen 1
  • Özay Turay @ozayturay

    İlginçtir ki mekanik disk alırken dahili disk almak yerine harici disk alıp içinden çıkan diski kullanmak daha ucuza geliyor, çıkan kutu, devresi ve güç kaynağı da yanınıza kar kalıyor. 😉

    09 Ekim 2014 - 12:35 Beğen 1
  • Özay Turay @ozayturay

    Bozuk bir notebook'tan elinizde kalan pil'den 6 adet 18650 pil temin edebilirsiniz. Bu durumda http://www.ebay.com/itm/271356483258 benzeri bir cihazla çok güzel bir powerbank'ınız olabilir.

    03 Ekim 2014 - 10:48 Beğen 1
  • Özay Turay @ozayturay

    Amiga 600'de ReloKick ile yazılımsal olarak 1.3 ROM öykünmesi yapabilirsiniz. 😉

    http://www.pictureinthesky.net/appinfo.php?id=46

    http://www.youtube.com/watch?v=qw9Vt_-_lhw&t=2m35s

    29 Eylül 2014 - 09:38 Beğen 2
  • Özay Turay @ozayturay

    Sınırlı bütçe, yarışma havası falan gelince "Sana Herşey Yakışır" tarzı bir konsept olmuş, hoşuma gitti doğrusu. 🙂

    Size Herşey Yakışır. 😉

    28 Eylül 2014 - 20:20 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    @gamsizm Eski perdemiz gelmiş, arkasında pencere de olacak mı?

    03 Eylül 2014 - 10:02 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    En basit hata ayıklama yöntemi. 🙂

    15 Ağustos 2014 - 11:17 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    http://www.direnc.net

    15 Ağustos 2014 - 11:16 Beğen 1
  • Özay Turay @ozayturay

    Suç sende, bu kadar popüler olup Google Görseller'de üst sıralarda çıkmayaydın. 🙂

    11 Ağustos 2014 - 06:26 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    bir ignliiz üvnseritsinede ypalaın arşaıtramya gröe, kleimleirn hrfalreiinn hnagi srıdaa yzalıdkılraı ömneli dğeliimş. öenlmi oaln brincii ve snonucnu hrfain yrenide omlsaımyş. ardakai hfraliren srısaı krıaşk oslada ouknyuorumş. çnükü kleimlrei hraf hraf dğeil bri btün oalark oykuorumuşz.

    22 Temmuz 2014 - 09:54 Beğen 3
  • Özay Turay @ozayturay

    Aynı şey Çanakkale'de benim başıma gelmişti. Turkcell pahalı gelince önce Avea, çekmeyince Vodafone, o da çekmeyince tıpış tıpış Turkcell'e geri döndük. 🙂

    18 Haziran 2014 - 03:28 Beğen 1
  • Özay Turay @ozayturay

    Ufak bir düzeltme: FTDI çipi yerine ATmega8U2 çipi demişsin ama en son UNO modeli olan R3'te ATmega16U2 çipi kullanılıyor bilgisayardan USB seri port vasıtasıyla yükleme yapmamızı sağlayan FTDI çipi yerine. Ayrıca normalde tüm Atmel mikrodenetleyiciler gibi ISP ile programlanabilen ana mikrodenetleyici ATmega328, Arduino sisteminin özelliği olan mikrodenetleyiciye yüklü bootloader sayesinde seri haberleşme ile programlanabiliyor. 😉

    18 Haziran 2014 - 03:24 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    Bill Gates bunu söylerken 640KB sınırını seçerken hiçbir bilgisayar 640KB'dan fazla hafızaya ihtiyaç duymaz dediğini unutmuş galiba. 🙂

    11 Haziran 2014 - 09:41 Beğen
  • Özay Turay @ozayturay

    Prehistorik 2'deki mesaj geldi aklıma. 🙂 http://www.mobygames.com/images/shots/l/167497-prehistorik-2-dos-screenshot-this-is-one-far-seeing-programmer.png

    16 Mayıs 2014 - 12:48 Beğen 2
  • Özay Turay @ozayturay

    Yakışır. 🙂

    14 Mayıs 2014 - 10:11 Beğen 1
  • Özay Turay @ozayturay

    Google Play olayı Gapps ile çözülebilir gibime geliyor.

    http://goo.im/gapps adresinden 4.1.x için olanı indirip system/app klasöründeki tüm apk'lar kurulursa çalışma ihtimali yüksek. 😉

    30 Nisan 2014 - 11:21 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (66)
  • Takipçi (40)
  • Takip edilen (54)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum