@umtk nokia 8 mi daha iyi mi 6 mı? Arkadaşlarım mi 6 yi çok ovmuslerdi. Çok soru soruyorum kusura bakmayın .
@umtk nokia 8 mi daha iyi mi 6 mı? Arkadaşlarım mi 6 yi çok ovmuslerdi. Çok soru soruyorum kusura bakmayın .
Xiomi mi 6 an itibariyle 2700 tl görünüyor. 🙁 fiyatlar eylüle kadar düşer mi sizce ?
Son bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@umtk S7 edge nasıl hocam onu da kiyaslarmisiniz