Teknoseyir kullanıcılarının yüzde 90 ı zaten reklamları engelliyordur , paraları çok tabi bazılarının her yere reklam verip satın alacaklarını zannediyorlar herkesi,o yüzden alın paralarını para kazanın biz izlemeyiz zaten :)) şaka bir yana tebrik ederim düşünceli davranışınızdan dolayı , paranın satın alamayacağı güzel insanların olduğu yerlerde var demek.
Teknoseyir kullanıcılarının yüzde 90 ı zaten reklamları engelliyordur , paraları çok tabi bazılarının her yere reklam verip satın alacaklarını zannediyorlar herkesi,o yüzden alın paralarını para kazanın biz izlemeyiz zaten :)) şaka bir yana tebrik ederim düşünceli davranışınızdan dolayı , paranın satın alamayacağı güzel insanların olduğu yerlerde var demek.