haftalık gündeme alınır bu konu. Vestel için önemli bir hamle olabilir, 8 çekirdekli telefon seviyesinden buralara gelmek vizyon değişiminin habercisi sayılabilir
haftalık gündeme alınır bu konu. Vestel için önemli bir hamle olabilir, 8 çekirdekli telefon seviyesinden buralara gelmek vizyon değişiminin habercisi sayılabilir
sıfır fiyatıyla ikinci el arasında tabiki bir fark olmalı, 500-600 arası bir fiyata koyabilirsin internete.
ben beğendim, işlemcisi daha iyi olabilirdi lakin Vestel'in fiyat avantajı kurmak için bir yerden kısması gerekiyor. 4gb Ram'in işlemci eksikliğini kapatabileceğini düşünüyorum, tabiki bir XZ performansı beklememek gerekir. Vestel'in üst düzeyi Sony'nin Compact serisi kadar oluyor 🙂
yaş günü üzerinden bir etkinlik yapılabilir, öyle ecnebi memleketlerde yapılan parti kabul olmaz. Hakikisini düzenlemek gerekir, ve tabii kısa olanı makbuldür. Herkesin vakti kıymetli 🙂
@sinannamur640 evet retina kullanıcısıyım. Kubuntu kurmuştum, görüntü epey kötüydü. Baya uğraşıp biraz düzelttiysem de bir türlü mac osx seviyesine getiremedim 🙂
2011 çıkışlı Nexus 4 marka telefonumu halen sorunsuz kullanmaktayım 🙂 hatta dün android 7.0'a yükselttim.
Keyifle okudum emeğinize sağlık. Giriş gelişme sonuç kurgusu sürükleyici 🙂 Son olarak şunu sorayım, macbook'unuza linux kurduğunuzda ekran kalitesi mactekinin aşağısında mıydı ?
linkteki yazınızı baştan sona okudum epey faydalı oldu. Sanırım monitörü almadan evvel teşhirde epey bir denemek farz oldu artık 🙂
Evet yakından problem olabilir, en iyisi 2560x1440 çözünürlüklere odaklanmak. Teşekkür ederim yorumunuz için. @orcun
Teşekkür ederim, deneme fırsatı bulmadan almayayım iyice bir incelemek gerek. @gurkan-atilgan Linkteki monitör uygun duruyor, teşekkür ediyorum. @emre907
Son bir saat içinde 239 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2-5bin arası seyreden akıllı telefon piyasasına 3bin ile girmek bence gayet hesaplı bir fiyat.