cracklı win.7 kullananlarda win.10 kurabileceklermi,sorum tuhaf gelebilir ama napalım ekonomik durumlardan dolayı cracklı windows kullanıyoz kusura bakmayın win 10 lisansı nekadar olacak bide tek tipmi olacak yoksa diğer windows sürümleri gibi pro sürüm ve standart sürüm gibi çeşitleri olacakmı temennimiz tek tip olsun bizim olsun öbür türlü kafa karışıklığı olmasın acaba hangi sürümünü yüklemeliyim gibi kargaşa yaşamasak iyi olur,teşekkürler .
cracklı win.7 kullananlarda win.10 kurabileceklermi,sorum tuhaf gelebilir ama napalım ekonomik durumlardan dolayı cracklı windows kullanıyoz kusura bakmayın win 10 lisansı nekadar olacak bide tek tipmi olacak yoksa diğer windows sürümleri gibi pro sürüm ve standart sürüm gibi çeşitleri olacakmı temennimiz tek tip olsun bizim olsun öbür türlü kafa karışıklığı olmasın acaba hangi sürümünü yüklemeliyim gibi kargaşa yaşamasak iyi olur,teşekkürler .