yukarıdaki mesajlarla ilgili üzerinden kaç ay geçmesine rağmen Niyazi Bey takip edip bana konu ile ilgili açıklamada bulundu (vede beni utandırdı) o zaman ilgili personel bana bu açıklamaları (talep etmeme rağmen) yapsaydı o zamanki gergin ve tatsız durum oluşmayacaktı büyük ihtimalle , Niyazi Bey ile ilgili yapılan yorumlar bana abartı ve masal gibi geliyordu ama gerçektende kendisi işinin ehli olan birisiymiş , buradanda tekrar teşekkür ediyorum.
bende farkettim o asabiyet olayını ama çokta önemli değil burada asıl önemli olan gtx 960 gibi çöp bir kartın 850 tl den satılması, gtx 750ti veya gtx 760 kullananların bu karta terfi etmesini gerektirecek hiçbirşey yok, tabi birde kartın teknik detayları konusunda nvidia nın bu karttada tüketiciyi yanıltmadığını varsayıyorum gtx 970 gibi ise tam çöp bu kart