Aynen. 4,5 yıldır Z1 kullanıyorum. Geçen yaz pili şişti, değiştirdim. O kadar. Yüzlerce kez yere düştü, kılıfsız, korumasız... Çizik bile yok. Kamera olayını hemen yapacağım, çok iyiymiş.
Son bir saat içinde 276 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aynen. 4,5 yıldır Z1 kullanıyorum. Geçen yaz pili şişti, değiştirdim. O kadar.
Yüzlerce kez yere düştü, kılıfsız, korumasız... Çizik bile yok.
Kamera olayını hemen yapacağım, çok iyiymiş.