@leventek gezide birleşmelimiydik? gezidekiler apolitikmiymiş? sen hiç 15 temmuzdan şu saate kadar halk tarafından sökülmüş bir kaldırım taşı, yağmalanmış işyerleri ve kamu malına verilmiş bir zarar gördünmü? biz meselenin üç ağaç olmadığını bildiğimiz için oraya gelmedik, gezidekileri ama aramızda görmek isterdik, mevzu bahis vatan olduğu için pekde umudumuz yoktu. Neyseki yanıltmadılar, bağdat caddesinde tankları alkışlayıp, diğer yerlerde buna cesaret edemeyip perdenin arkasından bizi izlediler.
Eee banada madalyayı taktim etmek düşer