@ufkabakan pc de 120 gb ssd var sistem kurulu lakin bu 16 çipli olan ramlerin soğutuculu olanı var mı kingston gibi hi - level gibi üzerinde soğutuculu varsa alırım hemen
@ufkabakan pc de 120 gb ssd var sistem kurulu lakin bu 16 çipli olan ramlerin soğutuculu olanı var mı kingston gibi hi - level gibi üzerinde soğutuculu varsa alırım hemen
@ufkabakan bu ram olmaz o zaman bu anakarta desenize bu arada fifa 17 ve assassins creed black flag kurdum donma kasma yok canavar gibi oynuyorum işlemci ve grafik kartla beraber ddr2 kingston 800 mhz 4 gblık 2*2 kit ram takılı pc de
bu arada ben tek slota 4 gblık bu rami taktım 2 gb mı kaldırıyor tek slotu acaba
@ufkabakan benim ram bu 1 tane aldım taktım çalışmadı anakartta ddr2 kullanıyordum normalde çıakrdım bunu ddr3 slotuna taktım ses gelmedi pc çalışıyor ama görüntü gelmedi https://www.hepsiburada.com/kingston-hyperx-fury-blue-4gb-1600mhz-ddr3-ram-hx316c10f-4-pm-bd304762
Selam arkadaşlar ben ekran kartını kurdum ama ddr3 1600 mhz ramlerimi okumadi anakart nedeni ne olabilir anakart 1333 mhz destekliyor bununla alakalı olabilir mi başka bir arkadaşın pc ye taktigimda rami gördü bir bilgisi olan var mi bu konu ile alakalı ana kart modelim üst yorumlarda mevcut
Anladım ben islemciyi 2016 da aldım askere gitmeden önce sonra ekran kartım 4 - 5 ay. Önce bozuldu msi Gtx 960 aldım ramleri değiştirdim ddr 3 1600 mhz aldım 2 tane 1333 destekliyor zaten sistemim corsair force le 120 gb ssd var 500 gb seaget hdd var color master 500 watt güç kaynağı var dark N10 kasa var içi canavar gibi büyük bendeki sistem bu yani
anladım lakin ben pubg ve gta oynamayacağım mafia 3 battlefield 1 ve pes veya fifa 18 kurup oynayacağım sıkıntı yaşar mıyım
bu arada 800 tl ye MSI Gtx 960 buldum sistemim wat yükü baz alındığında rahat çalışır mı 500 watt düşük kalır mı ?
Hocam selamlar benim ana kart modelim bu P5G41C-M LX işlemcimde xeon x5460 overclock yapılabilir mi bu anakart ile işlemciye bilgi verebilirseniz sevinirim bu arada coolor master 500 wat güç kaynağı mevcut kingston 4 gb ddr3 1600 mhz değerinde ram siparişi verdim ana kart maksimum 1333 kaldırıyor çalışır inşallah 😀 çalışırsa bir 4 gb daha alacağım yorumlarınızı bekliyorum. @huseyinekrem @ufkabakan @ferhataydin23
Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@huseyinekrem bir işe yaramasa adamlar koymaz bence bunu gavur yapıyorsa boşa yapmaz 😀